Customer Reviews

Overall rating: 4.3 / 5 from 53 reviews.

Bhut zbrdast mist hai first of all tysm for the gift 💝 Ye mist meri skin ko fresh look deti hai hydrated rkhti hai best product 🤩 Highly recommended👍🏻

Recommended

Delivery late thi lekin product acha

Delivery late thi lekin product acha

Worth it

Acne kam ho raha hai

Love it

Acne kam ho raha hai

MashaAllah bohat achi quality hai. Rose water natural lagta hai makeup setting spray ki tarah bhi use kar leti hoon.

Thora mehnga hai size ke hisaab se but agar aapko rose water pasand hai toh zaroor try karein.

Bohat acha

Best facial mist for summer! Garmi mein chehra cool rakhti hai aur glow bhi aata hai. Highly recommend!

Product acha hai thori si sticky lagti hai pehle but 5 min baad absorb ho jati hai. Overall recommended hai.

Recommended

Iss product ne meri skin transform kar di! Pimples kam hue aur skin tone bhi improve hui. Love it! 10/10

Dr Sheee ka suggestion best tha

Worth it

Delivery late thi lekin product acha

Worth it

Bohat acha

Recommended

Acne kam ho raha hai

Dr Sheee ka suggestion best tha

Skin soft ho gai

Delivery late thi lekin product acha

Recommended

Acne kam ho raha hai

Dr Sheee ka suggestion best tha

Delivery late thi lekin product acha

Love it

Skin soft ho gai

Love it

Dr Sheee ka suggestion best tha

Skin soft ho gai

Dr Sheee ka suggestion best tha

Skin soft ho gai

Good

Dr Sheee ka suggestion best tha

Worth it

Acne kam ho raha hai